Valori și Performanță
Noțiuni avansate despre sisteme de valori

Într-o lume în care accentul este pus pe a da tot ce ai mai bun, valorile joacă un rol vital. Acestea reprezintă fundația în orice organizație și influențează semnificativ succesul și performanța acesteia.

Companiile care își recunosc valorile după care se ghidează și le integrează în cultura lor pot crea o echipă unită, sudată. 

Valorile bine definite duc la crearea unui cadru coerent și consecvent în care fiecare membru al echipei va înțelege ce este important pentru organizație și cum poate contribui la realizarea obiectivelor acesteia.

De asemenea, valorile bine integrate și ierarhizate pot sprijini dezvoltarea unei viziuni și strategii clare pentru companie. Mai mult, valorile puternice pot fi un factor cheie în crearea unui brand de succes, care să inspire loialitatea clienților și a angajaților.

De aceea, ierarhizarea și integrarea valorilor în cultura și strategia unei companii pot constitui un pas important către succesul pe termen lung.

De ce să participi

Valori și performanță în compania ta

Workshop-ul “Valori și Performanță în Compania Ta” este un program special conceput pentru a sprijini organizațiile să își îmbunătățească performanța prin integrarea valorilor personale și organizaționale.

Valori personale = Valorile organizației

În cadrul acestui workshop, participanții vor explora modul în care valorile lor personale se potrivesc cu valorile organizației și vor învăța cum să își utilizeze valorile personale pentru a îmbunătăți performanța lor și a companiei.

Teoria lui Clare Graves

Acest workshop se bazează pe teoria lui Clare Graves și pe modele de comunicare eficientă, iar participanții vor învăța strategii practice pentru a integra valorile personale și organizaționale în obiectivele lor de profesionale.

Valori care sprijină pe termen lung

În cele din urmă, acest workshop își propune să ajute organizațiile să creeze o cultură bazată pe valori puternice, care să sprijine succesul și performanța pe termen lung.

Cum funcționează?

Ne propunem ca workshopul să fie adaptat nevoilor și obiectivelor companiei tale, iar participanții să beneficieze de o experiență de învățare continuă și suport adecvat. De aceea procesul dinainte și după workshop este unul complex.

Fiecare workshop susținut de echipa noastră constă în 4 pași:

1

Discuție inițială cu 14 zile înainte de workshop

Împreună cu sponsorii  workshopului și cu persoanele participante la workshop.

Durată: 6-7 ore – 30 min/participant & 1  oră/sponsor;

Scopul acestei discuții este acela de a înțelege nevoile și așteptările, în vederea personalizării conținutului, precum și de a stabili obiectivele și cadrul pentru workshop.

2

Pregătire materiale de curs

Adaptate pe nevoile specifice ale organizației, ne asigurăm astfel că informațiile prezentate sunt relevante și aplicabile în contextul organizației.

3

Workshop

Durată: 16 ore – derulate în 2 zile x 8 ore, cu 1 oră pauză de prânz sau 2.5 zile (4 ore + 6 ore + 6 ore); 

Workshop-ul include 3 elemente importante: prezentarea informațiilor, practicarea acestora și discuțiile între participanți și traineri. Pauzele regulate asigură o experiență de învățare confortabilă și productivă.

4

Evaluare, teme de lucru și sesiunde de follow–up (3 ore) după 30...60 de zile

Această etapă permite participanților să aplice în mod practic cunoștințele și abilitățile dobândite în workshop, să primească feedback și să  continue să învețe și să se dezvolte în domeniul abordat.

Structura Workshop-ului

Workshop-ul “Valori și  Performanță în Compania Ta” se concentrează pe descoperirea și ierarhizarea valorilor în organizație și dezvoltarea unei înțelegeri clare a impactului pe care acestea îl au asupra succesului și performanței companiei.

În cadrul acestui workshop, participanții vor explora conceptul de valori și cum acestea sunt formate și integrate în sistemul de valori al unei organizații. De asemenea, vor fi prezentate sursele de valori și modelele de niveluri de valori, precum modelul Clare Graves, pentru a ajuta participanții să înțeleagă cum valorile pot influența percepțiile și comportamentele angajaților.

De asemenea, se va aborda modul în care valorile individuale pot influența comportamentul angajaților și cum acestea pot fi integrate în cultura organizațională. Prin intermediul modelului universal de schimbare și a factorilor care influențează tranziția, participanții vor învăța cum pot să își alinieze valorile personale cu cele ale organizației. Prin descoperirea și ierarhizarea valorilor, participanții vor putea să identifice valorile de suprafață și cele de profunzime, care pot influența deciziile și acțiunile în cadrul organizației.

Modulele workshop-ului

*Structura acestui workshop poate varia în funcție de nevoile și așteptările participanților, precum și de durata acestuia.

1. Descoperirea și ierarhizarea valorilor în organizație;

2. Ce sunt valorile, bazat pe conceptul lui William James Massey;

3. Elementele unui sistem de valori și descrierea nivelurilor de valori;

4. O imagine de ansamblu a nivelurilor de valori, bazat pe conceptul lui Clare Graves;

5. Comunicarea în cadrul nivelului de valori și percepția asupra celorlalte niveluri de valori;

6. Descoperirea valorilor individuale în ariile vieții și identificarea valorilor de suprafață și de profunzime;

7. Modelul universal al schimbării;

8. Factori care influențează tranziția;

9. Interacțiuni între niveluri diferite de valori;

10. Schimbarea poziției unei valori în ierarhie.

Cui i se adresează?

Acest workshop este potrivit atât pentru organizații mari,  cât și pentru companii mici sau startup-uri, indiferent de industria în care activează. Se adresează liderilor de echipă, managerilor, proprietarilor de business, în general oricui își dorește să îmbunătățească abilitățile de comunicare în cadrul unei echipe sau companii.

Indiferent de nivelul de experiență sau de poziția ierarhică, participanții la acest workshop vor fi învăța cum să comunice în mod eficient cu oameni cu valori și stiluri de comunicare diferite, și cum să creeze și să întrețină o cultură organizațională armonioasă.

Beneficiile aduse companiei

Eficientizarea procesului de angajare:

 Îmbunătățirea procedurii de angajare a persoanelor potrivite, pe postul potrivit, la momentul potrivit. Recrutarea bazată pe niveluri de valori duce la retenția angajaților care împărtășesc valorile companiei pe termen lung și la crearea unui mediu de lucru atrăgător și satisfăcător.

Creșterea încrederii și fidelității angajațiolor

Creșterea încrederii și fidelității angajațiolor prin transmiterea valorilor companiei într-un mod clar și alinierea acestora cu așteptările acestora.

Eficientizarea procesului de angajare:

 Îmbunătățirea procedurii de angajare a persoanelor potrivite, pe postul potrivit, la momentul potrivit. Recrutarea bazată pe niveluri de valori duce la retenția angajaților care împărtășesc valorile companiei pe termen lung și la crearea unui mediu de lucru atrăgător și satisfăcător.

Creșterea încrederii și fidelității angajațiolor

Creșterea încrederii și fidelității angajațiolor prin transmiterea valorilor companiei într-un mod clar și alinierea acestora cu așteptările acestora.

Alinierea
valorilor

Alinierea valorilor personale ale membrilor cu cele ale  organizației: Toată echipa lucrează către un scop comun, într-un mod eficient, ajungând astfel la o creștere a ratei de satisfacție a clienților;

Dezvoltarea unui limbaj comun:

Îmbunătățirea comunicării în organizație prin identificarea și alinierea valorilor individuale și organizaționale; 

Creșterea satisfacției și implicării angajaților

Creșterea satisfacției și implicării angajaților prin conectarea  valorilor personale cu cele ale companiei și integrarea lor în procesul decizional și planificarea strategică;

Eficientizarea procesului de angajare:

Dezvoltarea unei culturi  organizaționale puternice și autentice;

Îmbunătățirea eficienței și performanței:

Îmbunătățirea eficienței și performanței: Un sistem de valori clar ajută la alinierea eforturilor și deciziilor cu valorile companiei.

Beneficiile aduse
fiecărui participant

Înțelegerea propriilor valori, precum și a nivelurilor de valori și a interacțiunilor dintre acestea. Acestea ajută la cunoașterea propriilor motivații și la alinierea deciziilor și acțiunilor cu valorile personale și cu ale companiei;
Învățarea modelelor de comunicare eficientă în cadrul organizației și modul de abordare a situațiilor în care valorile personale pot fi în conflict cu cele ale organizației;
Oportunitatea de dezvoltare personală și creșterea posibilității de avansare în carieră;
Creșterea nivelului de satisfacție la locul de muncă prin aliniera și înțelegerea valorilor personale și ale organizației;
Conștientizarea a ceea ce este cu adevărat important în plan personal și înțelegerea mai profund a motivației și a modului de acțiune.
Prețul workshop-ului:

3970 Euro + TVA

Au lucrat cu noi

Simona Chirilă, Trainer NLP
Probabil că unul dintre cele  mai importante aspecte ale dezvoltării noastre o reprezintă cunoașterea valorilor personale. Sunt o persoană autodidactă, însă de foarte multe ori în viață, atunci când am întâlnit provocări, faptul că am apelat la o terță persoană a fost cea mia bună decizie pe care am luat-o. Așa s-a întâmplat și atunci când am fost ghidată cu profesionalism de către Hadrian în procesul de identificare și ierarhizare a valorilor în business. Acest proces a adus claritate și viziune, astfel încât începând cu acel moment am început să mă focusez pe ceea ce contează cu adevărat. Mai mult decât atât, începând cu acel moment, rata de realizare a obiectivelor mele a crescut considerabil, iar asta s-a datorat faptului că obiectivele și valorile au fost aliniate. Mulțumesc cu recunoștință pentru acea minunată întâlnire!
Andrei Ianosi

În urma procesului de descoperire a valorilor am realizat care era, de fapt, motivul pentru care stagnam în carieră. Am aflat că unele dintre ele nu mă susțineau, altele mă sabotau. A urmat procesului de aliniere a valorilor, iar pentru prima dată în viață am simțit că am o direcție bună în ce îmi doresc să realizez în cariera mea.
Este un proces profund, spectaculos, cu multe conștientizări, prin care, din punctul meu de vedere, ar trebui să treacă toată lumea. NU mă credeți pe cuvânt, testați-l pe pielea voastră.
Mulțumesc Gina și mulțumesc Hadrian, pentru tot ce ați făcut pentru mine!

Programează o discuție cu Hadrian

Comunicarea pare a fi o adevărată luptă în mediul tău de afaceri? 

Când vine vorba de afaceri, comunicarea eficientă este esențială. Cum v-ați simți dacă fiecare conversație pe care o aveți cu clienții, partenerii și colegii s-ar baza pe înțelegerea valorilor reciproce? Ce fel de rezultate de succes ar putea aduce acest lucru pentru organizația dumneavoastră?

Imaginați-vă cum ar fi să aveți puterea de a ști cum să comunicați pe limba tuturor.
Pregătiți-vă să descoperiți aceste instrumente valoroase în cadrul atelierului nostru Elegance of Values In Business – unde încrederea, eficiența și înțelegerea sunt la îndemână!

Rezervați-vă locul acum și alăturați-vă nouă în această călătorie în adâncurile comunicării organizaționale! Nu ratați această oportunitate unică – înscrieți-vă acum!